nezamevazife

مشاوره تلفنی نظام وظیفه

nezamevazife

مشاوره تلفنی نظام وظیفه

مشاوره تلفنی نظام وظیفه

سوالات خرید خدمت سربازی 97

چهارشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۶، ۰۵:۱۰ ب.ظ

سوالات متداول خرید خدمت سربازی

 

 

سوالات-متداول-خرید-خدمت-سربازی

ما در این مقاله سوالات متداول خرید خدمت سربازی برای شما عزیزان ذکر خواهیم کرد .از آنجا که مدت خدمت سربازی طولانی مییاشد و مشمولین خدمت سربازی به دلیل سخت بودن شرایط خدمت سربازی و دوری از اقوام و دوستان خود در دوران خدمت سربازی  و .... به دنبال روش هایی هستند که به خدمت سربازی نرود.خرید خدمت سربازی یکی از راه حل های نرفتن به سربازی میباشد.مشمولین عزیز متوانند با داشتن شرایط لازم جهت خرید خدمت سربازی خود اقدام کنند و به سربازی نروند.جهت کسب اطلاعات کامل در خصوص نحوه 👈 خرید خدمت سربازی  👉 کلیک کنید

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه"

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس با مشاورین ما کافیست  از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611 

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595 تماس حاصل فرمایید

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,,

سوالات خرید خدمت سربازی

 

با توجه به تغییراتی که هر ساله در خصوص خرید خدمت سربازی ایجاد میشود.سوالات بسیاری در خصوص خرید خدمت سربازی برای مشمولین خدمت سربازی پیش می آید که متاسفانه نمیتوانند پاسخ سوالات خود را بیابند ما در این مقاله با کمک مشاورین متخصص مرکز مشاوره نظام وظیفه سوالات متداولی که برای مشمولین خدمت سربازی پیش می آید را همراه با پاسخ هایشان ذکر خواهیم کرد.اما اگر باز هم شما عزیزان سوالاتی دیگری در خصوص خرید خدمت سربازی و ... داشته باشید میتوانید با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید و پاسخ سوالات خود را پیدا کنید.سوالات متداول خرید خدمت سربازی عبارتند از:

 

1)کدامیک از مشمولان واجد شرایط طرح جریمه می باشند؟

افراد ذکور ایرانی متولد سال ۱۳۶۸ وماقبل آن که آخرین تاریخ اتمام تحصیل آنان(فراغت،انصراف،اخراج و ترک تحصیل منجر به اخراج) حداکثر تا پایان سال۱۳۸۶ بوده باشد و تا کنون نیز موفق به اتمام خدمت دوره ضرورت نشده باشند(یعنی تا پایان سال۱۳۹۴ دارای هشت سال غیبت بوده باشند) می توانند از مزایای این قانون بهره مند شوند.

2)مشمولان دارای شرایط طرح ، چگونه باید اقدام نمایند؟

مشمولان میبایست از تاریخ ۹۳/۱۱/۱۵ لغایت ۹۳/۱۲/۱۵ به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی ( پلیس + ۱۰) مراجعه و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

3)متقاضیان با چه مدارکی برای ثبت درخواست به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰)مراجعه نمایند؟

*اصل و کپی شناسنامه مشمول

* اصل و کپی کارت ملی مشمول

* اصل و کپی آخرین مدرک تحصیلی

*اصل و کپی شناسنامه همسروفرزندان

* یک قطعه عکس۴*۳ زمینه سفید رنگی

4)آیا مشمولین پس از ثبت اولیه می توانند ازدرخواست خود انصراف دهند ؟

بله- مشمولین می توانند در صورت انصراف ، درخواست خود را پس از اعلام زمان انصراف از سوی سازمان وظیفه عمومی به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی ( پلیس +۱۰) ارائه و سپس اقدام به ثبت درخواست اعزام به خدمت می نمایند .

5)آیا ثبت نام در این طرح در زمان دیگری قابل اجرا می باشد؟

خیر.تمامی متقاضیان می بایست ظرف زمان تعیین شده برای ثبت درخواست خود به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰ ) ازتاریخ ۹۳/۱۱/۱۵ لغایت ۹۳/۱۲/۱۵ مراجعه نمایند.

6)آیا مشمولی که تا پایان سال ۹۴ مدت غیبت وی به هشت سال می رسد می تواند دراین طرح ثبت نام نماید؟

بله ، فردی که در حال حاضر دارای ۷ سال غیبت میباشد و تا پایان سال ۹۴ غیبت وی به هشت سال می رسد، می تواند درخواست خود را ثبت و پس از تصویب قطعی مبلغ با پرداخت جریمه ازسربازی معاف شود.

7)اقدام این طرح برای مشمولان خارج به چه صورت می باشد؟

مشمولان خارج از کشور می بایست به سفارتخانه ها ،کنسولگری ها و یا دفاتر حافظ منافع کشورمان مراجعه و درخواستشان را ثبت نمایند و راه دیگر این است که والدین و بستگان درجه یک و یا وکیل افراد می توانند این درخواست را در کشور ثبت نمایند.

8)این طرح شامل سربازان فراری می شود؟

سربازان فراری که آخرین تاریخ ترک خدمت آنان حداکثر تا پایان سال ۱۳۸۶ باشد،می توانند در طرح پیش ثبت نام شرکت نمایند لیکن لازم است سریعا وضعیت آنان در دادسرای نظامی رسیدگی شود و پس از اشتغال به خدمت می توانند اقدام نمایند.سربازان فراری که دارای غیبت اولیه نیز می باشند مدت فرار آنها با مدت غیبت اولیه آنان جمع و قابل مقایسه خواهد بود.

9) در صورتی که مشمولی درمدت تعیین شده نتواند نسبت به تکمیل درخواست خود اقدام نماید به خدمت اعزام می شود ؟

این طرح قابل تمدید نمی باشد ، بنابراین مشمولانی که در تاریخ ذکر شده ( ۹۳ /۱۱/۱۵ لغایت ۹۳/۱۲/۱۵) برای ثبت درخواست خود اقدام ننماید به منزله عدم تمایل آنان خواهد بود و به خدمت اعزام خواهند شد.

10) در صورتی که مشمول پس از ثبت نام در این مطرح در شمول معافیت دیگری قرار بگیرد ، چه اقدامی باید انجام دهد؟

مشمول بعداز ثبت نام درخواست در صورت اینکه پس از بررسی شرایط یکی از معافیت ها را داشته باشد (مثال :دارای فرزندمعلول و یا معافیت پزشکی ) درخواست وی ابطال و جهت ثبت درخواست معافیت مورد نظر در دفاتر اقدام می نماید و پس از بررسی مدارک از معافیت بهره مند می شود .

11)پس از ابلاغ این طرح توسط ستاد کل نیروهای مسلح متقاضیان چگونه می توانند از وضعیت خود اطلاع پیدا نمایند؟

پس از ثبت درخواست خود در دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس +۱۰) مشمولان ازمراجعه به دفاتر و یا سازمان وظیفه عمومی خود داری نمایند. و برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا مراجعه نمایند و همچنین فراخوان اولیه از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد و در مرحله دوم، امکان ویرایش اطلاعات و یا انصراف درخواست طی فراخوانی به متقاضیان اعلام می گردد.

12) مشمولانی که دارای غیبت می باشد و توان پرداخت جریمه را ندارند تکلیفشان چیست؟

افرادی که دارای غیبت هستند وبه دلیل نداشتن شرایط نمی توانند با پرداخت جریمه از انجام خدمت سربازی معاف شوند در صورتی که تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری درخواست اعزام به خدمت را در دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس+۱۰ ) ثبت نمایند در سال ۹۴ مدت خدمت آنها ۲۱ ماه میباشد و نیز اضافه خدمت آنها بخشیده می شود.

13) مشمولانی که واجد شرایط این طرح می باشند ودرخواست اعزام داده باشند تکلیفشان چیست؟

این افراد در مهلت یک ماهه اعلام شده با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ می توانند درخواست خود را برای پرداخت جریمه ریالی بجای خدمت سربازی ثبت نماید.

14)آیا برای این افراد(ثبت نام کنندگان خرید خدمت سربازی) کارت پایان خدمت نیز صادر شده است؟


خیر؛ این افراد اقدامات اولیه را تا مرحله واریز وجه مربوطه به حساب نیروی انتظامی ‌کشور انجام داده‎‎اند که در مراحل بعدی با بررسی نتایج، تایید خرید خدمت از طریق پیامک به متقاضیان اعلام می‌شود.

15)برخی از غایبان افرادی هستند که از خدمت سربازی فرار کرده‎‎اند، آیا این افراد هم امکان خرید خدمت سربازی را دارند؟


بله؛ البته این افراد باید ابتدا به محل خدمت مراجعه و برگ تسویه دریافت کنند و با مشخص شدن وضعیت خود به خرید خدمت سربازی اقدام کنند، به‌عبارتی قبل از اصلاح اطلاعات، امکان مراجعه مستقیم برای خرید خدمت این افراد وجود ندارد.

16)نرخ خرید خدمت در مقاطع مختلف تحصیلی چقدر است؟


مشمولان خرید خدمت سربازی در گروه‌های تحصیلی زیردیپلم، دیپلم، فوق دیپلم، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا تقسیم شده‌‌اند که هر یک باید به ترتیب 100 میلیون ریال، 150 میلیون ریال، 200 میلیون ریال، 250 میلیون ریال، 300 میلیون ریال و 350 میلیون ریال پرداخت کنند.
البته مشمولان دکترای غیرپزشکی باید 350 میلیون ریال پرداخت کنند، اما مشمولان دکترای پزشکی باید 400 میلیون ریال و پزشکان متخصص و بالاتر نیز باید 500 میلیون ریال برای خرید خدمت سربازی پرداخت کنند. همچنین به ‌ازای هر سال غیبت مازاد بر 8 سال، ۱۰درصد ‌به مبالغ جریمه پایه، اضافه و مدت غیبت بیش از 6 ماه نیز یک سال محسوب می‌شود. البته برای مشمولان متاهل ۵درصد ‌و برای مشمولان دارای فرزند نیز به ‌ازای هر فرزند، ۵درصد ‌از مجموع مبلغ جریمه کسر می‌شود.

17)برخی از متقاضیان خرید خدمت در واریز وجه خرید خدمت به بانک با مشکل مواجه شده‌‌اند و وجه به حساب آنها عودت داده شده است. آیا مشکلی در ثبت‌‌نام وجود دارد؟

خیر؛ این مشکل در برخی از موارد بروز کرده است و در این رابطه باید متقاضیان مجددا عملیات بانکی را تکرار کنند تا زمانی که از انتقال وجه مطمئن شوند چرا که عدم موفقیت در واریز وجه، به معنای نپذیرفتن تقاضای خرید خدمت مشمولان نیست.

18)آیا متقاضیان خرید خدمت تا زمان صدور کارت پایان خدمت، می‎‎توانند به دریافت گواهینامه، گذرنامه و فعالیت‌هایی که نیاز به کارت پایان خدمت دارد، اقدام کنند؟

 


خیر؛ تا زمانی که کارت پایان خدمت این افراد صادر نشود، امکان هیچ‌گونه فعالیت بر مبنای کارت پایان خدمت برای این متقاضیان فراهم نیست و صدور کارت پایان خدمت این افراد نیز به مرور زمان انجام می‌شود.

19)سایر مشمولان غایبی که مشمول طرح خرید خدمت نمی‌شوند، چه سرانجامی‌ دارند؟


این افراد مشمول محدودیت‌های شغلی و استخدامی ‌و مجازات‌های تعیین شده بر اساس قانون خدمت وظیفه عمومی‌ می‌شوند. بر اساس ماده 58 این قانون، مشمولان خدمات وظیفه عمومی ‌‌که برای رسیدگی یا اعزام برای طی دوره ضرورت، احضار می‌شوند چنانچه در مهلت یا موعد مقرر خود را معرفی نکنند، غایب شناخته می‌شوند و پس از معرفی و دستگیری در صورتی که طبق مقررات قادر به خدمت و بلامانع تشخیص داده شوند، به خدمت اعزام می‌شوند. مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنها در زمان صلح تا 3 ماه و در زمان جنگ تا 15 روز باشد، 3 ماه اضافه خدمت خواهند داشت و چنانچه مدت غیبت اولیه آنها در زمان صلح از 3 ماه و در زمان جنگ از 15روز بیشتر باشد، به 6 ماه اضافه خدمت تنبیه می‌شوند. همچنین مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنها در زمان صلح از یک سال و در زمان جنگ از 2 ماه تجاوز کند، علاوه بر اعمال اضافه خدمت مذکور، فراری محسوب و به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

 

 

 

  


   منبع:سوالات متداول خرید خدمت سربازی






مدت خدمت سربازی-کسری خدمت جبهه پدر-امریه سربازی-کسری خدمت بسیج-معافیت خدمت سربازی-خرید سربازی-معافیت پزشکی-معافیت کفالت-معافیت تحصیلی-لیست ارگان های امریه سربازی-سن پدربرای معافیت سربازی-امریه وزارت دفاع-امریه وزارت نیرو-امریه سپاه-امریه آتش نشانی-دفترچه نظام وظیفه-معافیت موارد خاص-مدت آموزشی سربازی-امریه شهرداری-امریه مخابرات-سامانه خدمت الکترونیکینظام وظیفه-حقوق سربازان-کاهش مدت خدمت سربازی-دفترچه اعزام به خدمت-ثبت نام اینترنتی اعزام به خدمت-شرایط ادمه تحصیل حین خدمت-معافیت حافظان قرآن-معافیت کفالت مادر-معافیت کفالت پدر-قانون خریدسربازی-پاسدار وظیفه-معافیت چشم-خرید خدمت سربازان فراری-آخرین اخبار خدمت سربازی-شرایط خرید خدمت سربازی-معافیت چاقی-معافیت بهزیستی-تاریخ اعزام به خدمت-مشاوره نظام وظیفه-مشاوره امریه خدمت سربازی-مشاوره کسری خدمت سربازی-مشاوره معافیت خدمت سربازی-مشاوره خرید خدمت سربازی-امریه 96 ,it امریه خدمت سربازی رشته,امریه سربازی دانشگاه صنعتی شریف,اسامی ارگان های امریه سربازی 96 97,امریه سرباز معلم,-کسری خدمت بسیجیان-مراحل اعزام به خدمت-ارگان های امریه سربازی-سربازان متاهل-ثبت نام خرید خدمت سربازی-خدمت سربازی-نظام وظیفه-سربازی-خدمت-امریه It-معاف از رزم-امریه بانک ها-کد سخا نظام وظیفه-گرفتن امریه-مجازات فرار از خدمت-کسری جبه پدر-معافیت چاقی-دفترچه نظام وظیفه-امریه سازمان انرژی اتمی-کسری خدمت پروژه-امریه-امریه مسکن و شهر سازی-امریه قرارگاه خاتم-امریه شرکت دانش بنیان-امریه سپاه-ادامه تحصیل سربازان-امریه شرکت نفت-سرباز معلم-امریه آموزش و پرورش-امریه وزارت دفاع-سایت خرید خدمت-شرایط پرداخت جریمه-پرداخت قسطی جریمه سربازی-سربازان فراری-فروش خدمت سربازی-ثبت نام خرید خدمت سربازی-شرایط خرید خدمت-دانلود دفترچه نظام وظیفه-مشاوره تلفنی نظام وظیفه-شماره حساب سیبا-افزایش کیفیت خدمت سربازی-مدت زمان خدمت سربازی-مدت آموزشی خدمت سربازی-مراحل اعزام به خدمت-هزینه خرید دفترچه نظام وظیفه-امریه صنعت معدن تجارت-امریه وزارت علوم-نحوه پذیرش امریه-کسری خدمت جانبازی-کسری خدمت جبه-روش های کسر خدمت-معافیت دانشجویان انصرافی-معافیت تحصیلی-معافیت پزشکی-معافیت چشم پزشکی-معافیت بیماری های شکم-معافیت دستگاه گوارش-معافیت بیماری های ریه-معافیت بیماری های استخوان-معافیت بیماری های خون-معافیت جراحی مغز و اعصاب-معافیت روانپزشکی-معافیت پوست-معافیت گوش حلق و بینی-معافیت قلب وعروق-معافیت کف پا-بیمارستان امام سجاد-واریکسول-معافیت پای پرانتز-مراحل معافیت خدمت سربازی-سوالات کمیسیون معافیت کفالت-معافیت کفالت جد-معافیت کفالت خواهر-معافیت کفالت پدر بزرگ-معافیت کفالت مادر بزرگ-معافیت قاریان قرآن 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی